Don Toliver - Drugs N Hella Melodies (feat. Kali Uchis) [Official Music Video]
5,481,618
Reddit
Don Toliver - Drugs N Hella Melodies (feat. Kali Uchis)
"Drugs N Hella Melodies (feat. Kali Uchis)" Out Now!
Stream/Download: DonToliver.lnk.to/DrugsNHella...

Directed by Nabil

Stream/Download 'Heaven or Hell': DonToliver.lnk.to/HeavenOrHellID
Official Store: shop.dontolivermusic.com/

Follow Don Toliver
instagram.com/dontoliver
twitter.com/dontoliver
soundcloud.com/dontoliver
facebook.com/DonToliver/

Fikrlar
  • Don Toliver
    Don Toliver

    "Drugs N Hella Melodies (feat. Kali Uchis)" Out Now! 💕💫 dontoliver.lnk.to/DrugsNHellaMelodiesID

    • Shackera Samuels
      Shackera Samuels

      7rhwtffdght6

    • Hanna Montanna
      Hanna Montanna

      Mas pq q fez isso cmg tmb??eu ein

    • Hanna Montanna
      Hanna Montanna

      Seu maravilhoso

    • Eric T
      Eric T

      Can someone edit this and make it an instrumental with the hook only!

    • TRUST IN YAH
      TRUST IN YAH

      Hello! I hope you're doing well. I just want to share a quick message with you; one which may possibly change your life forever. With all that's going on in the world I believe that there's no greater time than this to put your faith and trust in the Savior and Messiah Yahusha (Jesus Christ). No matter how far gone you seem; I just want you to know that you're never too far gone. He does not delight in the perishing of the wicked but He wants all to come into repentance, so I just want to invite you today, to turn away from your sins and to seek the Father, Yahuah while He may be found. He loves you so very much. He created you with a purpose and the fact that He's continuing to give you the breath of life shows that He's not done with you. I hope this message touches your heart and that you turn away from this wicked world and put your faith and trust in Yahusha. God bless you! ❤

  • Giovanni Walters
    Giovanni Walters

    This kinda remind me of some narco shit

  • Skarleth
    Skarleth

    they’re both heaven sent. they compliment each other so well

  • KAMZ
    KAMZ

    WAIT i seen a meme that was like "would you rather have a hour long convo with jay z or take a bath with kali uchis" DID HE JUST

  • Kinho Sousa
    Kinho Sousa

    Lyrics! Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies On the ocean and it's bright Diamonds blinging, diamonds blinding Are you hoping for the time? See you dressed in designer, hold your manners Don't give it up, don't give it up, up Don't give it, don't give it up Don't give it up Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back Caught my eye, I love your intellect (intellect) I guess I put you straight to sleep, I call it bed rest (bed rest) I just want your body like I never had (I just want your body like I-) Take you out the house and never bring you back Read my mind, you know that I'm into you Spend our days off in the lake, I guess you into that (into that) I just wanna love you like a hunnid racks (I just wanna love you, love you) Take you out of town and never bring you back (out of town and love you) No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies

  • Maram Mahfouz
    Maram Mahfouz

    He's so hot

  • AA K
    AA K

    Too much drugs.....

  • Tpain Voyageur
    Tpain Voyageur

    What a beautiful song to listen 🥰

  • Arya Naderipour
    Arya Naderipour

    Can’t stop listening 😤😤😤😤❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

  • FrUit SNacKs
    FrUit SNacKs

    I feel like Travis Scott could have killed this too

  • Ashley Wednesday
    Ashley Wednesday

    This is a 🔥 and a cool song to me !!!!

  • israel whippy
    israel whippy

    Kali I love u baby girl

  • Kenzie 835
    Kenzie 835

    fire

  • space klip
    space klip

    Satinism in this video forsure.. rip kali rip don toliver

  • Kimberly Guadalupe Cervantes
    Kimberly Guadalupe Cervantes

    this is an auditory orgasm , dios mio un orgasmo auditivo 💕🍑

  • leocadiHoE
    leocadiHoE

    THAT OUTRO AARRGGHH😩💞

  • Serenity Meek
    Serenity Meek

    I jus love her so much 🥺❤️ .. boff em

  • Mac
    Mac

    the outro is so fire

  • starless wonder
    starless wonder

    😍😍😍😍😍😍🖤🖤🖤🖤🖤✊🏿✊🏼

  • Loui Cultureee
    Loui Cultureee

    This song needs promo. This is a hit song that people haven’t found

  • godzilla chris
    godzilla chris

    goals

  • Zen
    Zen

    This video is all over the place lol and why do they look scary 😂 Kali still a baddie thoo

  • Katlin Lamb
    Katlin Lamb

    Kali Uchis is the queen of features. her voice is so beautiful!!

  • Dragon - MusicHk
    Dragon - MusicHk

    Friend: The only way to get sent to heaven is to end life Me: Have you heard of Drugs N Hella Melody

  • Dragon - MusicHk
    Dragon - MusicHk

    This song has a kind of adult Disney money feel to it

  • Paul Griffiths
    Paul Griffiths

    Lots of health & safety issues here! Who did the risk assesment for the video? 😉

  • ROCA09
    ROCA09

    Montrezl Harrell super smooth with the vocals...who knew.

  • BettaFly
    BettaFly

    This songggg fffffuuuck

  • tiny dumpling
    tiny dumpling

    The first 24 secs are heaven to my ears…

  • sᴏғɪᴀ
    sᴏғɪᴀ

    this song makes me feel like im in heaven

  • Mubarak
    Mubarak

    Wait does the first chorus sounds like ...oohh

  • Chris Baylor
    Chris Baylor

    🎶🎶🎶🎶Some people only see the negative some people find a way to see the good in everything 🎶🎶🎶

  • Maria hashi de taubaté
    Maria hashi de taubaté

    Tô viciada mds

  • Alejandro Jimenez Valdez
    Alejandro Jimenez Valdez

    When I listen to this song I feel like I'm going to paradise with the love of my life 😍

  • Summer Time
    Summer Time

    Here before this song blows on the 📻 radios

  • AgentkillzDaGreat
    AgentkillzDaGreat

    This a vibe

  • Monica
    Monica

    Colombian goddess

  • greg
    greg

    2:32 I feel 6LACK vibes goin on here it’s awesome

  • Juan Cervantes
    Juan Cervantes

    September 1 1988...i celebrate everyday

  • Juan Cervantes
    Juan Cervantes

    Ysy eceryday is juans bday

  • Juan Cervantes
    Juan Cervantes

    Lol i put my bday on hulk ha

  • Youngguapo400
    Youngguapo400

    The goat

  • Arshia Samadi
    Arshia Samadi

    Wtfff i though this was a travis verse

  • AKSHAT RAWAT
    AKSHAT RAWAT

    .

  • Blue Tiger
    Blue Tiger

    Don is fire

  • Ignacio Cayupi Gonzalez
    Ignacio Cayupi Gonzalez

    underrated

  • Mariana Provenzi
    Mariana Provenzi

    ouch this is amazing

  • G. Palomares
    G. Palomares

    Can these two just keep making music together forever? 🥰

  • Hanna Montanna
    Hanna Montanna

    listening right now... he's like this melody to me... I'll never give up

  • francisco magallon
    francisco magallon

    SE ESCUCHA COMO EL TRAVIESO SCOTT

  • BEAST OP
    BEAST OP

    Underrated As Fuck

  • Eusha Abdullah
    Eusha Abdullah

    You don't know why this comment will get soo many likes

  • Movie Clip
    Movie Clip

    🤤🤤😍😍

  • smurf bread
    smurf bread

    What an amazing song title

  • Ana Domingues
    Ana Domingues

    WHERES THE LYRICS COMMENT???

  • Ronak Saxena
    Ronak Saxena

    I am in another realm right now

  • Quim Contantino
    Quim Contantino

    pai grandeeee

  • Dhanvi Achanta
    Dhanvi Achanta

    Definitely gotta a Travis Scott vibe

  • FearTheXI
    FearTheXI

    This gotta be what love and DMT feels like

  • Naledi M
    Naledi M

    when Don says " don't give it up... don't give it up.... damn !

  • Summer DarK
    Summer DarK

    Venho acompanhando o don sou muito fan ele e realmente um artista nessa musica ele mostra q uma o amor vai alem de estilo os opstos se atraem :/ :')

  • Sara 02
    Sara 02

    Ahhhh😫😍!

  • AyJ
    AyJ

    Honestly doesn't surprise me that it's mixed by Ali, this man is a genius.

    • Randy Nsimba
      Randy Nsimba

      Fr

  • Mars :
    Mars :

    😩💕

  • Blind Faith
    Blind Faith

    same melody as telepatia.

  • camila alejandra
    camila alejandra

    🔥🔥🔥🔥

  • Helen Suárez Rincón
    Helen Suárez Rincón

    They knew that the video was recorded in Colombia what a beautiful landscape what a good video I love Kali Uchis and Don Oliver

  • Unapologetically Me
    Unapologetically Me

    definitely a vibe!!!

  • Santhiago Martínez
    Santhiago Martínez

    Que buena rola para hacer el delicioso 💦

  • Lilitha Lily
    Lilitha Lily

    No one: Not even Don: Me: “NO PLACE I CAN’T GO”🗣🗣

  • Jemimah Ncube
    Jemimah Ncube

    How does it feel to have an immaculate taste in music?

  • The Laws Of Prosperity
    The Laws Of Prosperity

    this song is like a drug forreal, always puts me in a chill mode

  • gabriel stamatelatos
    gabriel stamatelatos

    The ending of this song or just the melodic guitar or maybe it’s just the guitar…..all I know is that it sounds amazing and euphoric 🏌🏻❤️‍🔥

  • YourTypicalLayla
    YourTypicalLayla

    I swear it sound so fast since the first time I heard this song I had it on the slowed version😂and I never watched the music video and now its sooo fast

    • shivali
      shivali

      uzmilk.info/number/sbV6zXitg6B4mpQ/video.html slowed n reverb!

  • Kevin Ellerbroock
    Kevin Ellerbroock

    the music video got me some A$AP Rocky vibes

  • Oussama Jr
    Oussama Jr

    The Vers From 2:27 to 2:54 is the finest flirting talk kali could get from DON!

  • Sizn Sizn
    Sizn Sizn

    Drugs N Hella Melodies ! The title couldn't have been any better tbh 👏

  • Sizn Sizn
    Sizn Sizn

    This song is too good ! So damn nice 😩🙌

  • Loren West
    Loren West

    Imagine 8Ball and MJG spitting some Pimp shit on here... or Pimp C 🧘🏿‍♂️

  • ENCRYPT3DBR0K3R
    ENCRYPT3DBR0K3R

    real music in 2021 is a rare thing. this is a masterpiece.

  • cheese
    cheese

    drugs nd hella melodies

  • Chanel HP
    Chanel HP

    Glad that algorithm brought me here… crazy track

  • Katrina Wade
    Katrina Wade

    2021/2022 🌍✌🏾😘

  • N P
    N P

    That sucked

    • Sofia Alves
      Sofia Alves

      Just leave... Loool

  • Life As Maryann
    Life As Maryann

    Sounds like a dream🦋

  • Dom Money
    Dom Money

    I respect that give credit 100%🔥🔥🔥🔥🔥

  • Jamil Gonzales
    Jamil Gonzales

    wish I was don in the tub

  • Mint Print
    Mint Print

    How am I only discovering this song today, OMG 😱. The melodies in this song

  • Shogun Rua
    Shogun Rua

    God dang it!! This videos is absolutely FKNG Beautiful

  • Pavlo Viktorovich Kodenko
    Pavlo Viktorovich Kodenko

    When I see a reflection of the camera especially in the mirror in the movies or clips it makes me feel sad and it makes video job useless

  • Azevedo
    Azevedo

    what first music pls ?

    • Azevedo
      Azevedo

      @Felicia Lassek tkss! 🤲🏽

    • Felicia Lassek
      Felicia Lassek

      What you need by Don Toliver

  • diana botelho
    diana botelho

    UAU

  • Josselin Rabtou
    Josselin Rabtou

    Un bonbon pour les oreilles

  • TroySzz
    TroySzz

    Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies On the ocean and it's bright Diamonds blinging, diamonds blinding Are you hoping for the time? See you dressed in designer, hold your manners Don't give it up, don't give it up, up Don't give it, don't give it up Don't give it up Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back Caught my eye, I love your intellect (intellect) I guess I put you straight to sleep, I call it bed rest (bed rest) I just want your body like I never had (I just want your body like I-) Take you out the house and never bring you back Read my mind, you know that I'm into you Spend our days off in the lake, I guess you into that (into that) I just wanna love you like a hunnid racks (I just wanna love you, love you) Take you out of town and never bring you back (out of town and love you) No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies

  • TroySzz
    TroySzz

    Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies On the ocean and it's bright Diamonds blinging, diamonds blinding Are you hoping for the time? See you dressed in designer, hold your manners Don't give it up, don't give it up, up Don't give it, don't give it up Don't give it up Sex full of adrenaline This pussy put you right to sleep just like a sedative Not to sound conceited, I'm not one to brag But I'm the girl you needed that you never had Some people only see the negative Some people find a way to see the good in everything I just wanna see you through the good and bad Take you as you are and never give you back Caught my eye, I love your intellect (intellect) I guess I put you straight to sleep, I call it bed rest (bed rest) I just want your body like I never had (I just want your body like I-) Take you out the house and never bring you back Read my mind, you know that I'm into you Spend our days off in the lake, I guess you into that (into that) I just wanna love you like a hunnid racks (I just wanna love you, love you) Take you out of town and never bring you back (out of town and love you) No place I can't go Love ain't here, no Drugs and hella melodies

  • Aman Chaturvedi
    Aman Chaturvedi

    that girl is literally a drug

  • Chaimaa LAJAATE
    Chaimaa LAJAATE

    Love when I make love to my boyfriend listening to this masterpiece

  • Mohit Sawant
    Mohit Sawant

    I come here for dons verse

Keyingisi